Löpande lokal kundkommunikation

Låt oss tillsammans lägga upp en plan för löpande marknadsbearbetning. Vi kan automatisera aktiviteter för servicemarknaden och bearbetningen av köpbenägna nybilskunder.

Digitalt eller postalt?

Vi tror att en kombination av digitala och postala bearbetningar är det mest effektiva. För den digitala kanalen rekommenderar vi Midmans verktyg som din länk till kunderna avseende servicekallelser, kundrekrytering, kundnöjdhetsuppföljning mm. Läs mer på https://www.midman.se/

När du saknar kontaktuppgifter för digital kundkommunikation blir den postala kanalen ett nödvändigt komplement. Vi hittar din målgrupp och hanterar hela processen med GDPR-säker hantering av kunddata, text och layout för dina bilmärken, snabb och flexibel produktion. Vi kan löpande bevaka nya ägare till beg.bilar, nyinflyttade, dags för bilbesiktning mm.

Kontakta oss för mer information.

 

Tillbaka till Tjänster