Projekt
Här nedan kan du läsa om några av våra projekt
Kia lojalitetsprogram
Med Kia lojalitetsprogram erbjuds Kia verkstäder nyckelfärdiga marknadsföringsprogram för att rekrytera nya servicekunder, öka lojaliteten bland befintliga verkstadskunder samt att skapa merförsäljning i samband med verkstadsbesök. Dessa skickas ut 1/g månad. Vi erbjuder också utskick veckovis till Kia-ägare som har fått tvåa på bilbesiktningen. Vi skickar korten med 1:a klass post för kortast möjliga ledtid.
Den löpande marknadsföringen via Kia lojalitetsprogram ger kontinuitet och kostnadseffektivitet, samtidigt som det finns stora möjligheter att utforma budskapet med lokal touch och alltid med lokal avsändare.
Saab 3-Klöver abonnemang
Med 3-Klövern erbjuds Saab Service Centers nyckelfärdiga marknadsföringsprogram för att rekrytera nya servicekunder, öka lojaliteten bland befintliga verkstadskunder samt att skapa merförsäljning i samband med verkstadsbesök. Den löpande marknadsföringen via 3-Klövern ger kontinuitet och kostnadseffektivitet, samtidigt som det finns stora möjligheter att utforma budskapet med lokal touch och alltid med lokal avsändare.
Renault Store
I samarbete med RN Nordic (Renault Group) har RÅx sedan 2015 implementerat interiörkoncept Renault Store hos Renaults försäljningsställen i Norden. Som ”Local Network Partner” till interiörtillverkaren NOVA har RÅx ansvar för installationerna i Norden. Nu går vi in i nästa fas med uppgradering av anläggningarna till det nya Renault NouvelR, samt även för Alpine varumärket och nya Dacia.