Projekt

Här nedan kan du läsa om några av våra projekt

Kia lojalitetsprogram

Med Kia lojalitetsprogram erbjuds Kia verkstäder nyckelfärdiga marknadsföringsprogram för att rekrytera nya servicekunder, öka lojaliteten bland befintliga verkstadskunder samt att skapa merförsäljning i samband med verkstadsbesök. Dessa skickas ut 1/g månad. Vi erbjuder också utskick veckovis till Kia-ägare som har fått tvåa på bilbesiktningen. Vi skickar korten med 1:a klass post för kortast möjliga ledtid.

Den löpande marknadsföringen via Kia lojalitetsprogram ger kontinuitet och kostnadseffektivitet, samtidigt som det finns stora möjligheter att utforma budskapet med lokal touch och alltid med lokal avsändare.

Läs mer

Saab 3-Klöver abonnemang

Med 3-Klövern erbjuds Saab Service Centers nyckelfärdiga marknadsföringsprogram för att rekrytera nya servicekunder, öka lojaliteten bland befintliga verkstadskunder samt att skapa merförsäljning i samband med verkstadsbesök. Den löpande marknadsföringen via 3-Klövern ger kontinuitet och kostnadseffektivitet, samtidigt som det finns stora möjligheter att utforma budskapet med lokal touch och alltid med lokal avsändare.

Läs mer i vår folder

Bilbesiktning exempel

Kampanj exempel

Besiktningsanmärkning exempel

Intresseanmälan

Renault Store

I samarbete med RN Nordic (Renault Group) har RÅx sedan 2015 implementerat interiörkoncept Renault Store hos Renaults försäljningsställen i Norden. Som ”Local Network Partner” till interiörtillverkaren NOVA har RÅx ansvar för installationerna i Norden. Nu går vi in i nästa fas med uppgradering av anläggningarna till det nya Renault NouvelR, samt även för Alpine varumärket och nya Dacia.

Carspect kartor & brev

På uppdrag av Carspect så gör vi originalen till besiktningsbreven, samt ritar kartorna som tillhör breven.

© RÅx Marknadssupport AB