Saab 3-Klöver

Saab 3-Klöver

Saab 3-Klöver abonnemang

Med 3-Klövern erbjuds Saab Service Centers nyckelfärdiga marknadsföringsprogram för att rekrytera nya servicekunder, öka lojaliteten bland befintliga verkstadskunder samt att skapa merförsäljning i samband med verkstadsbesök. Den löpande marknadsföringen via 3-Klövern ger kontinuitet och kostnadseffektivitet, samtidigt som det finns stora möjligheter att utforma budskapet med lokal touch och alltid med lokal avsändare.
Auktoriserade Saab Service Centers är välkomna till Abonnemang för att teckna abonnemang och administrera ändringar i abonnemanget.

Läs mer i vår folder

Bilbesiktning exempel

Win-Back exempel

Servicepåminnelse exempel

Färdigheter

Upplagt på

1 december, 2015

Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.